Khóa ĐT Nâng cao kỹ năng Giải quyết vấn đề và ra quyết định
- Number 1 quality training program in the market
- Hiệu quả công việc nâng cao vượt trội, ứng dụng
- Tối ưu hóa vận hành, thúc đẩy tăng trưởng doanh thu
Solve the problems thoroughly
Không dám đối mặt với vấn đề khó
Không biết nguyên nhân và cách giải quyết ngay cả khi vấn đề đã diễn ra
Luôn trong thế bị động khi nắm bắt mọi vấn đề
Đưa ra các quyết định cảm tính, mang tính may rủi
Không có chính kiến, bị phụ thuộc trong các tình huống khó
Không chắc chắn vào các quyết định đưa ra của mình
Kỹ năng giải quyết vấn đề và ra quyết định tưởng dễ nhưng lại không hề “dễ nhằn” với mọi người đặc biệt là cấp quản lý khi phải chịu trách nhiệm trực tiếp cho mọi đầu ra của quyết định. Một quyết định sai có thể gây ảnh hưởng nghiêm trọng đế cả tập thể. Hãy để BELLSYSTEM24 VIETNAM giúp bạn hiểu đúng mọi nguồn gốc của vấn đề và đưa ra quyết định đúng đắn! Khóa học được thiết kế bám sát theo nhu cầu của từng doanh nghiệp, dựa trên nền tảng kinh nghiệm lâu năm trong vận hành Contact Center và danh tiếng về chuẩn dịch vụ trong bán hàng của COPC.
TRANSLATE with x
English
TRANSLATE with
COPY THE URL BELOW
Back
EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE Enable collaborative features and customize widgets: Bing Webmaster PortalBack
Training form
Ensure 90% personnel remember for a long time and immediately apply practical knowledge Increase 30% personnel training effectiveness
In-house training, Public training
4 live training sessions
21 practice modules after training
Training content
1. Bản chất vấn đề
2. Kỹ thuật giải quyết vấn đề hiệu quả
3. Mô hình giải quyết vấn đề
4. Thực hành
1. Bản chất vấn đề
- Bản chất vấn đề
2. Kỹ thuật giải quyết vấn đề hiệu quả
- Kỹ thuật giải quyết vấn đề hiệu quả
3. Mô hình giải quyết vấn đề
- Mô hình giải quyết vấn đề
4. Thực hành
- Practice
Training implementation process
Training instructor
Dedicated, professional, reputable, responsible, rich in professional experience
Ms. Nguyen Thi Thu Giang
Deputy General Manager
10 years of experience in researching and teaching customer service for many major partners such as: VietinBank, CitiBank, BIDV, VPBank, Gmobile, HTVC, VTC Care, ...
Mr. Bui Tien Dung
Training Director
8 years of experience teaching soft skills in Customer Service, Sales for MSB, Agribank, Viettel, Vinfast, EMS, Nhattin Logistics, ...
Ms. Cao Nguyet Hang
Master, Deputy of Drama Group 2, Youth Theater
20 years of experience in voice acting and knowledge of voice issues. In-depth training courses for Vietnam Airlines, Casper, …
WHY CHOOSE BELLSYSTEM24 VIETNAM
Bellsystem24 Vietnam is the only training unit that focuses on solving the existing "pain" of human development, improving the capacity of key personnel of enterprises through many forms of in-depth and exclusive surveys - training - assessments.
TRANSLATE with x English
TRANSLATE with
COPY THE URL BELOW
Back EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE
Enable collaborative features and customize widgets: Bing Webmaster PortalBack
Flexible "tailoring"
Flexible in time and location. In particular, training content is designed and built according to the specific characteristics, needs and training scale of the enterprise.
TRANSLATE with x English
TRANSLATE with
COPY THE URL BELOW
Back EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE
Enable collaborative features and customize widgets: Bing Webmaster PortalBack
Professional process
A systematic training process is designed specifically for each business from the survey stage, training program design, training implementation to the post-training stage.
TRANSLATE with x English
TRANSLATE with
COPY THE URL BELOW
Back EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE
Enable collaborative features and customize widgets: Bing Webmaster PortalBack
Comprehensive, optimized roadmap
A closed Pre-In-Post Training program, providing sufficient knowledge, skills, pre-course assessment and training, follow-up coaching after training.
TRANSLATE with x English
TRANSLATE with
COPY THE URL BELOW
Back EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE
Enable collaborative features and customize widgets: Bing Webmaster PortalBack
Training methods
Focus on practicality, real-life combat, practice, student-centered
TRANSLATE with x English
TRANSLATE with
COPY THE URL BELOW
Back EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE
Enable collaborative features and customize widgets: Bing Webmaster PortalBack
Active Companionship
Bellsystem24 Vietnam is committed to accompanying businesses to apply the knowledge learned into practice.
TRANSLATE with x English
TRANSLATE with
COPY THE URL BELOW
Back EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE
Enable collaborative features and customize widgets: Bing Webmaster PortalBack
Our partners




















B24VN has trained our staff for many years. After the training courses, our staff have made significant progress in their Customer Service & Sales skills, professional telephone communication skills with even difficult customers, keeping our customer satisfaction level at a high level.
Ms. Hang Phan
Television Service Management
With the characteristics of having many dealer stores and many employees scattered in many different provinces, we used to have difficulty in providing standardized and synchronous training for business employees. The B24VN LMS system has helped us relieve a lot of pressure in training personnel, thanks to the simultaneous application of both the training system and training courses on customer service skills.
Ms. Minh Hanh
Manufacturing enterprise
“B24VN’s teaching staff are very enthusiastic, have a lot of practical experience and teaching methods. Our staff are very excited to practice situational exercises and build communication standards. This helps employees gain a lot of useful knowledge in their work.”
Mr. Pham Huu Lan
Bank V