Khóa học “Nâng cao năng lực quản lý cấp trung” của Bell-Vietnam

  • Đào tạo đội ngũ quản lý vừa có tâm, vừa có tầm cho doanh nghiệp


Get advice now

Chương trình được thiết kế dành cho những người đang là quản lý cấp trung (đang là giám đốc chức năng như GĐ Kinh doanh, GĐ Marketing, GĐ Bán hàng, GĐ Hành chính, GĐ Nhân sự, GĐ Tài chính, GĐ Sản xuất, GĐ Kỹ thuật, GĐ IT, GĐ Dự án…; đang là Trưởng/ Phó các Phòng, Ban, Bộ phận trong doanh nghiệp), hay dành cho những người đang là nhân viên, nhưng có hoài vọng và muốn chuẩn bị năng lực quản trị để có thể trở thành quản lý cấp trung.

training

Solve the problems thoroughly

Với Khóa học “Nâng cao năng lực quản lý cấp trung” của Bell-Vietnam

  • Tư duy hẹp của người quản lý.
  • Cách ứng xử không khôn khéo, thiếu hợp lý
  • Hạn chế trong kỹ năng phân tích, giải quyết vấn đề
  • Bàn giao việc thiếu khoa học và hiệu quả
  • Thiếu kỹ năng và phương pháp xây dựng lòng trung thành của nhân viên
  • “Người làm quản lý giỏi cần nhạy bén trong việc kết hợp lý trí và cảm xúc. Biết cách sử dụng kiến thức, kỹ năng, và ứng xử phù hợp để tạo ra hiệu quả công việc và duy trì lòng trung thành của nhân viên.”

Training content

1. Chân dung nhà quản lý chuyên nghiệp
2. Kỹ năng giải quyết vấn đề và ra quyết định
3. Quy trình 6 bước giao việc hiệu quả
4. Đào tạo, huấn luyện, phát triển đội ngũ
5. Kỹ năng tạo động lực trong công việc
6. Xây dựng lòng trung thành từ nhân viên
1. Chân dung nhà quản lý chuyên nghiệp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
2. Kỹ năng giải quyết vấn đề và ra quyết định
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
3. Quy trình 6 bước giao việc hiệu quả
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
4. Đào tạo, huấn luyện, phát triển đội ngũ
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
5. Kỹ năng tạo động lực trong công việc
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
6. Xây dựng lòng trung thành từ nhân viên
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Detail

Training form

Ensure 90% personnel remember for a long time and immediately apply practical knowledge Increase 30% personnel training effectiveness

In-house training, Public training

inhouse training
vieclamtaibhs

4 live training sessions

21 practice modules after training

dao tao trai nghiem khach hang

Results after the course

Kiến tạo nên một đội ngũ quản lý cấp trung vừa có tâm, vừa có tầm
Bổ trợ các kỹ năng cần thiết trong công việc và khả năng giải quyết vấn đề
Nhân sự tham gia nhận thức rõ được vai trò và trách nhiệm của người quản lý trong Doanh nghiệp
Gia tăng năng lực làm việc, đàm phán trực tiếp với BGĐ, đồng thời biết cách đào tạo phát triển đội ngũ

Sign up now

Training instructor

Dedicated, professional, reputable, responsible, rich in professional experience

Ms.NguyenThiThuGiang

Ms. Nguyen Thi Thu Giang

Deputy General Manager

10 years of experience in researching and teaching customer service for many major partners such as: VietinBank, CitiBank, BIDV, VPBank, Gmobile, HTVC, VTC Care, ...

Mr. Bùi Tiến Dũng

Mr. Bui Tien Dung

Training Director

8 years of experience teaching soft skills in Customer Service, Sales for MSB, Agribank, Viettel, Vinfast, EMS, Nhattin Logistics, ...

Ms.CaoNguyetHang

Ms. Cao Nguyet Hang

Master, Deputy of Drama Group 2, Youth Theater

20 years of experience in voice acting and knowledge of voice issues. In-depth training courses for Vietnam Airlines, Casper, …

model

OUR DISTINCTIVE STRENGTHS

“We believe that the best training solution is the one that best suits the practical needs of each business, solving problems from thinking to operation at the root.”

In-depth understanding

Bellsystem24-Vietnam is the only training unit that focuses on solving the existing "pain" of human development, improving the capacity of key personnel of enterprises through many forms of in-depth and exclusive surveys - training - assessments.

Flexible "tailoring"

Flexible in time and location. In particular, training content is designed and built according to the specific characteristics, needs and training scale of the enterprise.

Training methods

Five-Factors method combined with a team of experienced and professional instructors

Comprehensive, optimized roadmap

Pre – In – Post Training/ Closed training path, providing sufficient knowledge, skills, pre-course assessment and training, follow-up coaching after training.

Accompany

BellVietnam is committed to accompanying businesses to apply the knowledge learned into practice.

Our partners

BellVietnam is proud to have 16+ years of leading Vietnam in building and deploying excellent Inbound and Outbound customer care systems for hundreds of domestic and foreign enterprises.

Viettel
Citibank
Vietjet Air
FPT
Jollibee
manulife
Mobifone
Vtvcab
Canifa

Previous
Next

Featured News


Đo lường trải nghiệm khách hàng

10 Customer Experience Metrics You Need to Know


ky-nang-cham-soc-khach-hang

Customer Service Mindset – Knowledge to Help You Succeed


langnghekhachhanglachiakhoathanhcong

8 steps to PERFECT CUSTOMER COMPLAINT MANAGEMENT

Want to get advice?

Let BSV Help You Understand Better Through a 1:1 Consultation


Fill out the form


Hotline


Recording needs

model

 

Scroll to Top