Khóa học “Nâng cao năng lực quản lý cấp trung” của Bell-Vietnam
- Đào tạo đội ngũ quản lý vừa có tâm, vừa có tầm cho doanh nghiệp
Chương trình được thiết kế dành cho những người đang là quản lý cấp trung (đang là giám đốc chức năng như GĐ Kinh doanh, GĐ Marketing, GĐ Bán hàng, GĐ Hành chính, GĐ Nhân sự, GĐ Tài chính, GĐ Sản xuất, GĐ Kỹ thuật, GĐ IT, GĐ Dự án…; đang là Trưởng/ Phó các Phòng, Ban, Bộ phận trong doanh nghiệp), hay dành cho những người đang là nhân viên, nhưng có hoài vọng và muốn chuẩn bị năng lực quản trị để có thể trở thành quản lý cấp trung.
Solve the problems thoroughly
Với Khóa học “Nâng cao năng lực quản lý cấp trung” của Bell-Vietnam
- Tư duy hẹp của người quản lý.
- Cách ứng xử không khôn khéo, thiếu hợp lý
- Hạn chế trong kỹ năng phân tích, giải quyết vấn đề
- Bàn giao việc thiếu khoa học và hiệu quả
- Thiếu kỹ năng và phương pháp xây dựng lòng trung thành của nhân viên
- “Người làm quản lý giỏi cần nhạy bén trong việc kết hợp lý trí và cảm xúc. Biết cách sử dụng kiến thức, kỹ năng, và ứng xử phù hợp để tạo ra hiệu quả công việc và duy trì lòng trung thành của nhân viên.”
Training content
1. Chân dung nhà quản lý chuyên nghiệp
2. Kỹ năng giải quyết vấn đề và ra quyết định
3. Quy trình 6 bước giao việc hiệu quả
4. Đào tạo, huấn luyện, phát triển đội ngũ
5. Kỹ năng tạo động lực trong công việc
6. Xây dựng lòng trung thành từ nhân viên
1. Chân dung nhà quản lý chuyên nghiệp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
2. Kỹ năng giải quyết vấn đề và ra quyết định
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
3. Quy trình 6 bước giao việc hiệu quả
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
4. Đào tạo, huấn luyện, phát triển đội ngũ
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
5. Kỹ năng tạo động lực trong công việc
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
6. Xây dựng lòng trung thành từ nhân viên
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Detail
Training form
Ensure 90% personnel remember for a long time and immediately apply practical knowledge Increase 30% personnel training effectiveness
In-house training, Public training
4 live training sessions
21 practice modules after training
Results after the course
Kiến tạo nên một đội ngũ quản lý cấp trung vừa có tâm, vừa có tầm
Bổ trợ các kỹ năng cần thiết trong công việc và khả năng giải quyết vấn đề
Nhân sự tham gia nhận thức rõ được vai trò và trách nhiệm của người quản lý trong Doanh nghiệp
Gia tăng năng lực làm việc, đàm phán trực tiếp với BGĐ, đồng thời biết cách đào tạo phát triển đội ngũ
Sign up now
Training instructor
Dedicated, professional, reputable, responsible, rich in professional experience
Ms. Nguyen Thi Thu Giang
Deputy General Manager
10 years of experience in researching and teaching customer service for many major partners such as: VietinBank, CitiBank, BIDV, VPBank, Gmobile, HTVC, VTC Care, ...
Mr. Bui Tien Dung
Training Director
8 years of experience teaching soft skills in Customer Service, Sales for MSB, Agribank, Viettel, Vinfast, EMS, Nhattin Logistics, ...
Ms. Cao Nguyet Hang
Master, Deputy of Drama Group 2, Youth Theater
20 years of experience in voice acting and knowledge of voice issues. In-depth training courses for Vietnam Airlines, Casper, …
OUR DISTINCTIVE STRENGTHS
“We believe that the best training solution is the one that best suits the practical needs of each business, solving problems from thinking to operation at the root.”
Bellsystem24-Vietnam is the only training unit that focuses on solving the existing "pain" of human development, improving the capacity of key personnel of enterprises through many forms of in-depth and exclusive surveys - training - assessments.
Flexible in time and location. In particular, training content is designed and built according to the specific characteristics, needs and training scale of the enterprise.
Five-Factors method combined with a team of experienced and professional instructors
Comprehensive, optimized roadmap
Pre – In – Post Training/ Closed training path, providing sufficient knowledge, skills, pre-course assessment and training, follow-up coaching after training.
BellVietnam is committed to accompanying businesses to apply the knowledge learned into practice.
Our partners
BellVietnam is proud to have 16+ years of leading Vietnam in building and deploying excellent Inbound and Outbound customer care systems for hundreds of domestic and foreign enterprises.
Previous
Next
Featured News
10 Customer Experience Metrics You Need to Know
Customer Service Mindset – Knowledge to Help You Succeed
8 steps to PERFECT CUSTOMER COMPLAINT MANAGEMENT
Want to get advice?
Let BSV Help You Understand Better Through a 1:1 Consultation
Fill out the form
Hotline
Recording needs