Khóa đào tạo Xử lý khiếu nại chuyên sâu
- Biến các trải nghiệm tiêu cực từ phía khách hàng thành tích cực
- Xử lý, giải quyết bài bản, chuyên nghiệp các khiếu nại từ phía khách hàng
- Bảo vệ danh tiếng cho doanh nghiệp. Giúp khách hàng hài lòng hơn và gắn bó hơn với doanh nghiệp.
Solve the problems thoroughly
Nhân viên lo lắng, bị động khi bị khách hàng khiếu nại
Thiếu kỹ năng xử lý tình huống xấu
Thiếu chủ động CSKH tại các quá trình trước – trong – sau bán
Sợ hãi trước khách hàng khó tính
Không làm chủ được cảm xúc trước sự nổi nóng, mắng quát của khách hàng
Không bảo vệ được danh tiếng công ty trước khiếu nại
Khiếu nại từ khách hàng có thể đến bất cứ lúc nào. Khéo léo xử lý và giải quyết khiếu nại không chỉ giúp doanh nghiệp tránh khỏi các cuộc khủng hoảng truyền thông nghiêm trọng, mà còn giúp doanh nghiệp vận hành hiệu quả hơn.
Hãy để BELLSYSTEM24 VIETNAM giúp bạn nắm trong tay kỹ năng xử lý khiếu nại một cách chuyên nghiệp và hiệu quả nhất. Khóa học được thiết kế bám sát theo thực tế của từng doanh nghiệp.
TRANSLATE with x
English
TRANSLATE with COPY THE URL BELOW Back
EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE Enable collaborative features and customize widgets: Bing Webmaster PortalBack
Training form
Ensure 90% personnel remember for a long time and immediately apply practical knowledge Increase 30% personnel training effectiveness
In-house training, Public training
4 live training sessions
21 practice modules after training
Training content
1. Bản chất khiếu nại
2. Quy trình xử lý khiếu nại
3. Kỹ năng xử lý khiếu nại
4. Kỹ năng quản trị cảm xúc trong khiếu nại
1. Bản chất khiếu nại
- Phân tích bản chất và nhận diện các hình thức khiếu nại
- Giúp học viên có tư duy đúng và chuyên sâu về các hình thái khiếu nại của khách hàng, từ đó có các phương thức xử lý, giải quyết hiệu quả
- Góp phần tạo nên sự đồng cảm với khách hàng, hỗ trợ tích cực cho việc rèn luyện tư duy dịch vụ khách hàng của học viên
2. Quy trình xử lý khiếu nại
- Quy trình xử lý khiếu nại chuyên nghiệp
- Nắm vững các mô hình, phương pháp chuyên sâu để tiếp nhận và xử lý khiếu nại
- Checklist nội dung cần chuẩn bị
- Case-study thực tế tại doanh nghiệp
- Q&A với học viên
3. Kỹ năng xử lý khiếu nại
- 7 cấp độ trong việc sử dụng kỹ năng lắng nghe
- Cách lắng nghe khách hàng hiệu quả
- Ứng dụng, thực hành thực tiễn về phương thức xử lý khiếu nại của khách hàng
- Hướng dẫn cách giao tiếp quyết đoán
- Phương thức sử dụng ngôn ngữ cơ thể body language hiệu quả
4. Kỹ năng quản trị cảm xúc trong khiếu nại
- Nhận thức được tầm quan trọng của việc quản trị cảm xúc
- Nắm được cách giải phóng các năng lượng tiêu cực
- Phương pháp rèn luyện cảm xúc tích cực để bản thân trong trạng thái thông tuệ và sáng suốt, có khả năng ứng biến tốt
- Cách giao tiếp với khách hàng hiệu quả
Training implementation process
Training instructor
Dedicated, professional, reputable, responsible, rich in professional experience
Ms. Nguyen Thi Thu Giang
Deputy General Manager
10 years of experience in researching and teaching customer service for many major partners such as: VietinBank, CitiBank, BIDV, VPBank, Gmobile, HTVC, VTC Care, ...
Mr. Bui Tien Dung
Training Director
8 years of experience teaching soft skills in Customer Service, Sales for MSB, Agribank, Viettel, Vinfast, EMS, Nhattin Logistics, ...
Ms. Cao Nguyet Hang
Master, Deputy of Drama Group 2, Youth Theater
20 years of experience in voice acting and knowledge of voice issues. In-depth training courses for Vietnam Airlines, Casper, …
WHY CHOOSE BELLSYSTEM24 VIETNAM
Bellsystem24 Vietnam is the only training unit that focuses on solving the existing "pain" of human development, improving the capacity of key personnel of enterprises through many forms of in-depth and exclusive surveys - training - assessments.
TRANSLATE with x English
TRANSLATE with COPY THE URL BELOW Back EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE Enable collaborative features and customize widgets: Bing Webmaster PortalBack
Flexible "tailoring"
Flexible in time and location. In particular, training content is designed and built according to the specific characteristics, needs and training scale of the enterprise.
TRANSLATE with x English
TRANSLATE with COPY THE URL BELOW Back EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE Enable collaborative features and customize widgets: Bing Webmaster PortalBack
Professional process
A systematic training process is designed specifically for each business from the survey stage, training program design, training implementation to the post-training stage.
TRANSLATE with x English
TRANSLATE with COPY THE URL BELOW Back EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE Enable collaborative features and customize widgets: Bing Webmaster PortalBack
Comprehensive, optimized roadmap
A closed Pre-In-Post Training program, providing sufficient knowledge, skills, pre-course assessment and training, follow-up coaching after training.
TRANSLATE with x English
TRANSLATE with COPY THE URL BELOW Back EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE Enable collaborative features and customize widgets: Bing Webmaster PortalBack
Training methods
Focus on practicality, real-life combat, practice, student-centered
TRANSLATE with x English
TRANSLATE with COPY THE URL BELOW Back EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE Enable collaborative features and customize widgets: Bing Webmaster PortalBack
Active Companionship
Bellsystem24 Vietnam is committed to accompanying businesses to apply the knowledge learned into practice.
TRANSLATE with x English
TRANSLATE with COPY THE URL BELOW Back EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE Enable collaborative features and customize widgets: Bing Webmaster PortalBack
Our partners
B24VN has trained our staff for many years. After the training courses, our staff have made significant progress in their Customer Service & Sales skills, professional telephone communication skills with even difficult customers, keeping our customer satisfaction level at a high level.
Ms. Hang Phan
Television Service Management
With the characteristics of having many dealer stores and many employees scattered in many different provinces, we used to have difficulty in providing standardized and synchronous training for business employees. The B24VN LMS system has helped us relieve a lot of pressure in training personnel, thanks to the simultaneous application of both the training system and training courses on customer service skills.
Ms. Minh Hanh
Manufacturing enterprise
“B24VN’s teaching staff are very enthusiastic, have a lot of practical experience and teaching methods. Our staff are very excited to practice situational exercises and build communication standards. This helps employees gain a lot of useful knowledge in their work.”
Mr. Pham Huu Lan
Bank V