Challenges businesses face

  • Lãnh đạo và nhân viên lập kế hoạch không khả thi, thiếu nhất quán, dẫn đến không đạt được mục tiêu cuối cùng
  • Kế hoạch được lập ra không có phương pháp được giám sát và điều chỉnh kịp thời
  • Chưa phát huy được tư duy hệ thống, ra quyết định thiếu cơ sở
  • Nhân viên thiếu định hướng rõ ràng, cùng một kế hoạch nhưng mỗi người thực hiện một kiểu, không đồng bộ.

Who is this course for?

Course content

  • Lịch sử và ý nghĩa của chu trình PDCA (Deming Cycle).
  • Tại sao PDCA là công cụ mạnh mẽ để quản lý và cải tiến?
  • Phân tích chi tiết từng bước trong chu trình: Plan, Do, Check, Act.
  • Nguyên tắc “học hỏi” và “cải tiến liên tục” embedded trong PDCA.
  • Thiết lập mục tiêu hiệu quả: Phương pháp SMART và OKRs.
  • Phân rã mục tiêu lớn thành các mục tiêu nhỏ và hành động cụ thể.
  • Xây dựng kế hoạch chi tiết cho từng bước hành động.
  • Xác định các nguồn lực cần thiết
  • Dự báo rủi ro và xây dựng kế hoạch dự phòng (Plan B).
  • Do (Thực hiện): Bắt tay vào hành động theo kế hoạch đã lập.
  • Check (Kiểm tra/Đo lường): Thiết lập các chỉ số đo lường, theo dõi
  • Act (Hành động/Điều chỉnh): Dựa trên kết quả kiểm tra để đưa ra các hành động khắc phục , chuẩn hóa, cải tiến.
  • Quản lý công việc cá nhân hàng ngày.
  • Quản lý dự án nhỏ và lớn.
  • Cải tiến quy trình làm việc của team/phòng ban.
  • Sử dụng các công cụ hỗ trợ và quản lý PDCA (Kanban board, Dashboard, phần mềm quản lý dự án…).
  • Thực hành lặp lại chu trình PDCA để tạo ra sự cải tiến liên tục.

Learning format

E-Learning

Online training, unlimited enrollment, cost-effective

Live

Training at Bellsystem24 Vietnam or partner facilities

Results after the course

Certificate of Training

Our Unique Value

We believe that the best training solution is one that is tailored to the needs of each business, addressing issues from mindset to operational methods at their root.

Leading expert in team development and organizational culture

Bellsystem24 Vietnam is a leading Japanese and Vietnamese company with over 40 years of experience in training and human resource development for the customer service industry, and is a member of many prestigious global associations.

Flexible "measurement"

Consulting and designing structured training programs based on: Field of activity, scale, characteristics, and business philosophy.

Five-factor training method

Maximize the integration of experiential activities and lesson content.
The classroom has virtually no barriers, helping students integrate quickly, interact in diverse ways, and easily enhance their knowledge.

Ensure that 90% students remember and apply immediately

Numerous specific illustrations and hands-on activities at a professional Contact Center.

Practice and follow-up after training, combined with the use of E-learning applications to mentor and coach students, helping them confidently apply the knowledge they have learned to their work.

Differences

Faculty

As experts in team capacity building and corporate culture development, with years of experience teaching personnel at major companies such as VietinBank, TPBank, MSB, Agribank, CMC, Thaco Auto, etc.

Mr. Bui Tien Dung

Mr. Bui Tien Dung

Training Division Manager

10 years of teaching experience in customer service skills and sales for major partners such as Yamaha, VNPost, Viettel, and EMS.

Ms. Ngoc Anh

Ms. Nguyen Thi Ngoc Anh

Training Team Leader

Over 8 years of teaching experience in customer service for projects with partners Vietjet Air, Sony, Shopee, Abbott, and Glico.

Ms. Giang Nguyen

Ms. Nguyen Thi Thu Giang

Director of the Human Resources Unit

Research and teaching expert in customer service for partners such as VietinBank, BIDV, GMobile, and HTVC.

Implementation process

Step 1

Receive requests, conduct surveys, and agree on training objectives

Step 2

Design training programs based on the actual situation of the enterprise

Step 3

Training preparation work

Step 4

Implement training

Step 5

Post-training evaluation and certification

Step 6

Post-training and retraining surveys

Our customers

Scroll to Top

Let BSV help you gain deeper insights through a 1:1 consultation session