Challenges businesses face

  • Đội ngũ giảng viên nội bộ thiếu kỹ năng sư phạm
  • Chất lượng đào tạo nội bộ còn thấp, chưa đồng đều, các chương trình đào tạo chưa đạt hiệu quả.
  •  Không có lộ trình phát triển giảng viên nội bộ

Who is this course for?

Course content

  • Vai trò và sứ mệnh của người Trainer trong doanh nghiệp
  • Các cấp độ phát triển của Trainer: Từ truyền đạt viên đến nhà tạo động lực
  • 4 vai trò – 5 tiêu chí – 6 năng lực cần có của 1 Trainer
  • Tư duy người truyền cảm hứng – Kết nối, lôi cuốn và chuyển hóa
  • Đặc điểm học tập của người trưởng thành (Adult Learning Principles – Andragogy)
  • 4 phong cách học phổ biến (VAK-Ad Model)
  • Mô hình 70:20:10 trong phát triển năng lực
  • Ứng dụng thực tế: Thiết kế hoạt động học phù hợp từng đối tượng
  • 4 bước thiết kế đào tạo chuyên nghiệp: Xác định nhu cầu – Thiết kế – Triển khai – Đánh giá
  • Quy trình khảo sát nhu cầu đào tạo chuyên nghiệp
  • Quy trình dẫn giảng hiệu quả
  • Lập kế hoạch buổi học: Giáo án – Học liệu – Tương tác
  • Các mô hình dẫn giảng hiện đại
  • Kỹ thuật mở đầu ấn tượng – Giữ năng lượng xuyên suốt – Kết thúc đầy cảm hứng
  • Nghệ thuật kể chuyện (Storytelling), đặt câu hỏi và điều phối thảo luận
  • Xử lý tình huống khó: Học viên khó tính, mất tập trung, chống đối
  • Thực hành dẫn giảng theo nhóm + phản hồi trực tiếp từ chuyên gia

Learning format

E-Learning

Online training, unlimited enrollment, cost-effective

Live

Training at Bellsystem24 Vietnam or partner facilities

Results after the course

Certificate of Training

Our Unique Value

We believe that the best training solution is one that is tailored to the needs of each business, addressing issues from mindset to operational methods at their root.

Leading expert in team development and organizational culture

Bellsystem24 Vietnam is a leading Japanese and Vietnamese company with over 40 years of experience in training and human resource development for the customer service industry, and is a member of many prestigious global associations.

Flexible "measurement"

Consulting and designing structured training programs based on: Field of activity, scale, characteristics, and business philosophy.

Five-factor training method

Maximize the integration of experiential activities and lesson content.
The classroom has virtually no barriers, helping students integrate quickly, interact in diverse ways, and easily enhance their knowledge.

Ensure that 90% students remember and apply immediately

Numerous specific illustrations and hands-on activities at a professional Contact Center.

Practice and follow-up after training, combined with the use of E-learning applications to mentor and coach students, helping them confidently apply the knowledge they have learned to their work.

Differences

Faculty

As experts in team capacity building and corporate culture development, with years of experience teaching personnel at major companies such as VietinBank, TPBank, MSB, Agribank, CMC, Thaco Auto, etc.

Mr. Bui Tien Dung

Mr. Bui Tien Dung

Training Division Manager

10 years of teaching experience in customer service skills and sales for major partners such as Yamaha, VNPost, Viettel, and EMS.

Ms. Ngoc Anh

Ms. Nguyen Thi Ngoc Anh

Training Team Leader

Over 8 years of teaching experience in customer service for projects with partners Vietjet Air, Sony, Shopee, Abbott, and Glico.

Ms. Giang Nguyen

Ms. Nguyen Thi Thu Giang

Director of the Human Resources Unit

Research and teaching expert in customer service for partners such as VietinBank, BIDV, GMobile, and HTVC.

Implementation process

Step 1

Receive requests, conduct surveys, and agree on training objectives

Step 2

Design training programs based on the actual situation of the enterprise

Step 3

Training preparation work

Step 4

Implement training

Step 5

Post-training evaluation and certification

Step 6

Post-training and retraining surveys

Our customers

Scroll to Top

Let BSV help you gain deeper insights through a 1:1 consultation session